Home > Junior medewerker Archief
Jij zoekt een baan in het archief. Misschien ben je wel nieuwsgierig naar wat wij voor jou kunnen betekenen? Wij bieden je een afwisselende functie, leuke collega’s, een informele sfeer, goede arbeidsvoorwaarden en dat bij een unieke werkgever
Je verricht ondersteunende werkzaamheden die bijdragen aan een goed functionerend archief. Je voert onderhoud uit aan fysieke archieven (schonen en vernietigen). De taken die je specifiek gaat uitvoeren zijn:
Onze arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend geregeld volgens de CAO Rijk. Naast je salaris krijg je een individueel keuzebudget (IKB) van 16,50% van je jaarsalaris waarmee je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf kunt samenstellen, zoals het kopen van verlof, het aanschaffen van een fiets of het verduurzamen van je woning. Verder krijg je 144 vakantie-uren en 64 IKB-uren bij een werkweek van 36 uur en de mogelijkheid om compensatieverlof op te bouwen.
Omdat we duurzaam woon-werkverkeer stimuleren, ligt een OV-mobiliteitskaart voor je klaar. Is het OV of de fiets geen optie voor jou? Weet dan dat onze parkeergelegenheid beperkt is. Onder bepaalde voorwaarden is het mogelijk een (incidentele) parkeerautorisatie aan te vragen.
We zorgen er samen voor dat je snel thuis bent in onze organisatie en dat je systemen en werkwijzen leert kennen. Jouw introductieprogramma begint al voor je eerste werkdag via onze on-boarding app, leuk, leerzaam en eenvoudig te volgen via je mobiele telefoon of tablet.
Als medewerker archief bij onze rechtbank:
Je beschikt naast de kerncompetenties klantgerichtheid, sensitiviteit, samenwerken en integriteit, over de volgende competenties dan wel over voldoende capaciteit om deze te ontwikkelen: luisteren, analyseren, initiatief, accuratesse en leervermogen.
Je wordt in de gelegenheid gesteld de opleiding: selecteren, vernietigen, inventariseren en waarderen te gaan volgen zodat je de functie goed en volledig kunt uitvoeren.
Over ons
Bode, griffier, rechter of medewerker op de administratie, bij rechtbank Limburg werken we met 600 bevlogen, trotse en betrokken medewerkers binnen én buiten de zittingszaal aan een rechtvaardige samenleving. Dagelijks zetten we ons in voor toegankelijke, tijdige en transparante rechtspraak voor iedereen. Integriteit zit in het DNA van al onze medewerkers. Rechtbank Limburg is een sociale werkgever. Wij vinden het belangrijk dat iedereen die bij ons werkt zich thuis voelt, plezier heeft in het werk en zichzelf kan zijn in een informele werksfeer. We streven ernaar de organisatie een afspiegeling te laten zijn van de maatschappij. Lees via de volgende link meer over onze unieke organisatie en bekijk ook de video over onze rechtbank: Werken bij | Rechtbank Limburg | Rechtspraak
Je werkt in het team archief van de rechtbank Limburg. Het team archief heeft twee locaties, locatie Maastricht en locatie Roermond. Het team bestaat uit 13 personen.
Zie jij jezelf werken bij ons? Solliciteer dan direct via onderstaande button. Dit kan tot en met 12 november. Heb je inhoudelijke vragen? Neem dan contact op met Wiel Duijzings, teamleider Archief tel. 06 46 15 79 13. Een bericht via whatsapp kan ook. Hij vertelt je graag meer over de inhoud van deze uitdagende functie.
Binnen de Rechtspraak weten we heel goed zelf onze kandidaten te bereiken.
We reageren daarom ook niet op acquisitie of aanbiedingen van bureaus of tussenpersonen.
Meld je aan voor de vacature-alert en ontvang de nieuwste vacatures via e-mail.
Meld je aan voor de vacature-alert en ontvang de nieuwste vacatures via e-mail.