Home > Procesmanager Inkoop & Administratie
Ben jij de drijvende kracht achter efficiënte en zorgvuldige inkoopprocessen? Heb je de ambitie om inkooptrajecten soepel te laten verlopen en daarmee bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van de organisatie? Dan hebben wij een uitdagende functie voor jou in een inspirerende werkomgeving.
De afdeling Bedrijfsbureau zorgt ervoor dat de medewerkers van het Bureau van de Raad, het Landelijk Bureau Vakinhoud Rechtspraak (LBVr), het Programmabureau Tijdige Rechtspraak, de Programma- en Projectenpool en andere huurders in ons monumentale pand aan de Kneuterdijk hun werk in een prettige omgeving kunnen uitvoeren. De afdeling bestaat uit 19 medewerkers verdeeld over vier clusters. Cluster Finance, waar jij komt te werken, bestaat uit zes collega’s.
Voor het Bureau van de Raad, LBVr en diverse programma’s en projecten beheert het Bedrijfsbureau de financiële administratie en voert interne controles uit. Ook wordt het huisvestingsbudget van de Rechtspraak beheerd. Daarnaast verstrekt het Bedrijfsbureau de financiële informatie aan afdelingshoofden voor hun periodieke rapportages.
Binnen cluster Finance van het Bedrijfsbureau zorg jij ervoor dat zowel de financiële administratie als de inkoopprocessen optimaal verlopen. Jouw taken zijn verdeeld over twee kerndomeinen:
1. Inkoop en Contractbeheer
2. Financiële Administratie en Rapportages
Met jouw betrokkenheid en nauwkeurigheid speel jij een essentiële rol in het ondersteunen van onze organisatie en zorg jij ervoor dat elk inkooptraject verloopt.
Contract: een contract voor twee jaar voor 32 tot 36 uur per week, met een proeftijd van twee maanden.
Salaris: je komt terecht in salarisschaal 9 (minimaal €3.484,93 en maximaal € 4.868,02 bij een werkweek van 36 uur). Inschaling vindt plaats op basis van je werkervaring.
Pensioen: je bouwt pensioen op bij het ABP (een van de grootste pensioenfondsen van Nederland).
Vakantiedagen: 144 vakantie-uren en 64 IKB-uren bij een 36-urige werkweek.
Thuiswerken: je werkt in Den Haag, maar hebt ook de mogelijkheid om regelmatig thuis of op andere locaties te werken.
Keuzebudget: 16,5% van je jaarsalaris om je eigen arbeidsvoorwaarden samen te stellen. Zoals het kopen van verlof, het aanschaffen van een fiets of het verduurzamen van je woning.
Cao: de functie valt onder de CAO RIJK. Kijk voor meer info op www.werkenvoornederland.nl/over-de-rijksoverheid/arbeidsvoorwaarden
De sollicitatieprocedure bij de Rechtspraak loopt via onderstaande stappen. Hiermee willen we zo veel mogelijk over jou te weten komen, maar laten we je ook kennismaken met ons.
1. Sollicitatie en selectie
Solliciteren is mogelijk tot maandag 21 april 2025. We beoordelen je CV en motivatiebrief op de genoemde functie-eisen.
2. Voorselectie
Vacatures worden extern én intern opengesteld. Stuur de documenten waaruit blijkt dat jij binnen het Rijk werkt mee.
3. Sollicitatiegesprekken
De sollicitatiegesprekken vinden plaats in de week van 22 april 2025.
Meer informatie over het sollicitatieproces?
Bel, mail of stuur een WhatsApp naar:
Gaby Mulder, HR Adviseur/Recruiter
G.Mulder@rechtspraak.nl
06 29 42 89 82
Meer informatie over de functie?
Bel, mail of stuur een WhatsApp naar:
Sacha van Ulft, Controller
S.van.Ulft@rechtspraak.nl
06 27 18 34 13
Meld je aan voor de vacature-alert en ontvang de nieuwste vacatures via e-mail.
Meld je aan voor de vacature-alert en ontvang de nieuwste vacatures via e-mail.