Home > BHV-coördinator – unit Services
Houd jij het hoofd koel als het spannend wordt? Dan zijn wij op zoek naar jou! Word jij onze nieuwe BHV-coördinator?
Wat ga je doen?
Ons aanbod
Quote BHV- coördinator
‘In de functie van BHV-coördinator bij rechtbank Rotterdam heb je een belangrijke rol als het gaat om de veiligheid van alle medewerkers, bezoekers en interne partners. Met in totaal 140 BHV’ers verdeeld over de locaties Rotterdam en Dordrecht is het essentieel dat de BHV-organisatie gestructureerd en overzichtelijk in elkaar zit. Daarnaast is rechtbank Rotterdam een locatie die echt om maatwerk vraagt als het gaat om bedrijfshulpverlening. Geen ‘’one size fits all’’ maar denken in oplossingen en de samenwerking opzoeken met de interne partners.’
Wat vragen we van jou?
Werken bij rechtbank Rotterdam
Rechtbank Rotterdam is één van de grootste rechtbanken van Nederland. In Rotterdam en Dordrecht behandelen we jaarlijks 177.000 zaken. Met 1.100 medewerkers zetten we ons elke dag in om recht te doen aan mensen en organisaties. Met een gezonde dosis lef en focus op innovatie en samenwerking maken we de rechtspraak toegankelijker. Dat doen we met projecten waarin we samen met onze ketenpartners de rechtsstaat versterken, zoals wijkrechtspraak en de schuldenfunctionaris. Omdat we zien dat kwetsbare mensen vaker in de knel komen in onze snel veranderende samenleving.
We werken samen hard om een toegankelijke, inclusieve organisatie te zijn waar iedereen zich welkom voelt. Met onze uitspraken, betrokken medewerkers en communicatie bouwen we elke dag aan vertrouwen in een rechtvaardige samenleving.
Unit services
Het servicebureau handelt meldingen, vragen of klachten op facilitair gebied af voor de rechtbank en het openbaar ministerie. De unit bestaat uit een frontoffice (het servicebureau) en een backoffice (techniek en huisvesting). Het team gaat voor tevreden klanten. De unit is onderdeel van het team facilitair en is te vinden op de locaties Rotterdam en Dordrecht.
Meer weten over de functie en/of het sollicitatieproces?
Reageren kan tot en met 30 juli 2025.
Selectiegesprekken zullen plaatsvinden op 7 augustus vanaf 09:00 uur.
Bij voldoende reacties, sluiten wij de vacature eerder.
Bel of mail met Marit van der Togt, hoofd bedrijfsvoering team facilitair, m.van.der.togt@rechtspraak.nl of 06 – 52 83 09 31.
We vragen je om een Verklaring Omtrent Gedrag als je bij ons komt werken.
We reageren niet op acquisitie of aanbiedingen van bureaus of tussenpersonen.
Meld je aan voor de vacature-alert en ontvang de nieuwste vacatures via e-mail.
Meld je aan voor de vacature-alert en ontvang de nieuwste vacatures via e-mail.